donderdag 17 februari 2011

Tessa geniet van de zon

4 opmerkingen:

  1. als je dit ziet zou ik ook wel eens hond willen zijn. Lekker lui in het zonnetje.
    Ben benieuwd hoe zij dan zal reageren op de pups.

    Ik hoop dat ik internet heb volgende week. Zal het dan zeker allemaal volgen.
    Maar wat betekent Van Dajova eigenlijk?

    gr. Janette Brem

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tessa ligt in auto in het zonnetje lekker lui te zijn..

    In 'Van Dajova" zijn de letters van de kinderen verwerkt, Daniël,Jonathan,Eva

    Ik hou je op de hoogte!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Regina,
    spannend hoor. Ik zit in de startblokken om straks nieuws te kunnen melden op sofies website.
    Toi, toi, toi en geniet van de tijd die komen gaat.
    Lieve groetjes,
    Linda (en lebbers van tante Rhea en tante Troel)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. HALLO REGINA.
    OOK WIJ LEVEN MET JULLIE EN SUUS MEE.
    WIJ ZEGGEN ALTIJD ALS ZE EERST MAAR PIEPEN,EN IN DE KIST LIGGEN.
    VEEL STERKTE DE KOMENDE DAGEN. DIKKE KNUFFELS VAN ONS.PIET& LIDA.

    BeantwoordenVerwijderen