dinsdag 22 februari 2011

Genieten

De rust is terug, mama Suus en de pupsels doen het goed, je ziet ze groeien!!
Gisteren is de dierenarts geweest en heeft de moeder en puppen nagekeken en de hubertusklauwtjes
verwijderd.. bah dat is vervelend om te zien.
Suus hebben we voor de zekerheid maar naar buiten gedaan want kom niet aan de puppen!
De nacht is ook goed gegaan, ik slaap vlak bij de kist,dus 1 kik en ik ben er.
Straks gaan we ze  weer wegen ,ben benieuwd hoeveel ze gegroeit zijn.
Ik heb ook weer foto's gemaakt maar die volgen nog.
Het hele spul ligt heerlijk te slapen en te snurken, dus ga ik nu even met Tessa mijn rondje doen
alhoewel,als ik naar buiten kijk zie ik dat ze in de auto in het zonnetje ligt te genieten..lekker ding

1 opmerking:

  1. Hoi Regina,

    Gefeliciteerd met de puppen! Wat een zorgen en werk zul je er aan hebben. Maar het is aan de andere kant natuurlijk ook genieten. Een knuffel voor Suus en Tessa van mijn "mannen". Groetjes,
    Astrid Honig

    BeantwoordenVerwijderen