zondag 6 februari 2011

Ik voel ze!

Vanmiddag lag ik mijn hand op Suus d'r buik en ja hoor heel zachtjes voelde
ik een schopje..achhh lief toch!
Suus groeit goed, de buikomvang is nu 96cm, morgen gaan we maar weereens
wegen.
Het liefst zou ze de heledag wel willen slapen maar ze moet van mij mee,beetje in beweging blijven..`
Het schiet al op,over 2 weken is het zover dan mogen haar puppen geboren worden,of ze zijn er al.
Deze week gaan we de werpkist in de kamer zetten,checken of alles in huis is,wassen wat er gewassen moet worden.
Kortom de laatste voorbereidingen voor het grote gebeuren.. de geboorte van de puppen.. wel spannend hoor!

6 opmerkingen:

  1. Ik schiet gewoon vol! wat bijzonder...

    Geef haar maar een dikke knuffel van mij en Fien.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo wat gáát de tijd toch snel ! Voor je het weet zijn ze er al :)) Leuk !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat liefff...

    groetjes,
    Janette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heel veel plezier bij de laatste voorbereidingen en geniet straks lekker van de puppewuppen. Knuf voor je mooie zwangere meid met haar donkere koppie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ahh...wat bijzonder..dat je zelf de pups kunt voelen bewegen!
    Volgens mij krijg je er zelf nog nesteldrang van! ;-)

    Lfs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Haha inderdaad Joke, alles is gewassen en schoon,de puppenren hebben we ook dus
    we zijn er klaar voor.Alleen Suus moet nog een weekje wachten..

    BeantwoordenVerwijderen