zondag 27 februari 2011

Alweer 1 week

Vandaag zijn de pups alweer 1 week oud, wat gaat het snel!
Je ziet ze groeien wat een bulletjes worden het, sommige beginnen al een beetje te
staan en lopen maar dat lukt nog niet en dan rollen ze om.\
Piet en Lida zijn geweest en  hebben de nageltjes zijn nu ook geknipt, gelukkig voor mama Suus..
Suus gaat vaker buiten de kist liggen, dan komt ze gezellig bij ons in de kamer, maar
zodra ze een piep hoort is ze snel  bij de puppen en wordt alles weer gecheckt.
Gisteren is de webjuf geweest en heeft leuke foto's gemaakt.. even op de fotolink klikken.

3 opmerkingen:

  1. Regien, wat doen ze het goed ! En wat is Suus een topmoedertje, geniet ervan, je ziet er is na al een week ok, nog maar 7 te gaan. Tot snel, dikke kus, Yo en mannen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat er nieuwe foto's zijn! Ik kom ze gauw in het echt bewonderen!
    Nog even een (verlate) reactie voor Anette Wals, ik heb ruim 18 jaar les gegeven bij AKC "Waterland" dus ben ik idd je instructeur geweest, wat grappig. Hoe heette je eerste Berner?
    Ik geef nu al weer een aantal jaren met veel plezier les in Monnickendam, ik heb o.a. twee broertjes van Tessa in de klas, grappig hè?
    Groetjes
    Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuk al die foto's zeg heel schattig en ja de tijd gaat erg snel ( gelukkig maar) nou nog veel succes met de puppy's en tot gauw. gr: nikita,mirjam en ik.

    BeantwoordenVerwijderen