woensdag 23 februari 2011

Slapen eten en groeien

En groeien dat doen ze!!! vanochtend  heb ik terwijl Suus een heerlijk bot kreeg, de puppen gewogen.
1 reutje weegt zelfs 830 gr, ik heb hem 2 keer gewogen..huhh zie ik dat goed , die ligt alleen maar de
lurken van die slagroom  hihi.De andere  reutjes wogen 750 gr en het teefje 630 gr.
Het  zijn  tevreden pups en erg ontspannen ....genieten dus.
Suus kan er af en toe zo vertederend naar kijken vooral als ze gaan piepen dan
houdt ze d'r kop scheef..hè er komt geluid uit.. zo lief

8 opmerkingen:

  1. Hoi Regina,

    Wat heerlijk dat ze zo goed groeien en vreselijk leuk dat de foto's nu ook te bekijken zijn! Pracht gezicht zo'n 'stapeltje pups'. En dan dat lieve koppie van Tessa ertussen!

    Groetjes
    Gerda en een knuffie van Yinka

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Regina,

    We hebben net je filmpje bekeken erg schattig om te zien maar ook om te horen, en wat zijn ze enorm gegroeid zeg. We kijken elke dag weer op je blog voor vernieuwing het ziet er gelikt uit allemaal.
    Ik heb nog een vraagje voor Gerda, heb je puppietraining gegeven in Purmerend want dan heb ik les van je gehad met onze eerste Berner.

    Lieve groetjes Anette Wals

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een heerlijke foto's!! Kan zo wel weg zwijmelen als ik dat zie...laatst staan dat je er naast zit!
    Fijn dat het zo goed gaat, en dat ze zo goed groeien Regina! Jammer dat je zo ver weg woont ;-)

    Lfs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie pups. En wat zijn ze al gróót!!! In zo'n paar dagen...We hebben zo meegeleefd dat we dat nog wel zullen blijven doen! En zo te horen aan het hijgen heeft Suus het aardig warm onder de warmtelamp!
    Lief hoor..:)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk een dat jullie ons bljven volgen!Misschien tegen de tijd dat de pups hier weggaan kunnen jullie (en ik ook) Gerda en Yinka volgen...
    De pups doen het heel goed en Suus ook, echt genieten hoor!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja Regina, dat hopen wij ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hoi regina

    ik ben blij voor jullie dat het zo is gegaan, geniet ervan en je je hebt ook een leuke site groetjes van ons allemaal en een poot van notaris benji we volgen jullie(het blijft toch een beetje Fam.)
    doei doei diana uit wouwseplantage(n.br)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Diana,
    als webjuf vind ik dat ik me er af en toe tegenaan mag bemoeien... maar Notaris Benji is niet 'een beetje familie' maar ECHTE familie off Sofie's Pride! En wat leuk dat je de blauwe kist volgt. Groetjes van Linda.

    BeantwoordenVerwijderen