zondag 15 april 2012

De blauwe werpkist

De laatste dagen zijn begonnen..we zijn aan het aftellen en Suus ook.
Ze hijgt,puft, zucht en kreunt..weet niet meer hoe ze moet gaan liggen.
Ik begin nu wel medelijden met haar te krijgen, ze is ook zo zwaar maar ze
moet nog even volhouden!
We hebben de blauwe werpkist neer gezet zodat ze er vast aan kan wennen.
Ze heeft het grondig inspecteert en weer goed bevonden en Tessa ook trouwens.
Gisteren begon Suus ineens te graven! help dacht ik nu nog niet hoor hihi
nog een paar dagen wachten.

1 opmerking:

  1. de laatste week! nu wordt het toch wel spannend hoor, hopelijk zit er nog een mooie/leuke 'boy' bij. Ik ben me toch al vast een beetje aan het voorbereiden; 'opvoedboekje' aan het lezen en toch wel weer een paar nieuwe spulletjes aan het aanschaffen. Leuk, leuk, leuk,
    ik bel deze week nog wel even
    groetjes Theo En Karin

    BeantwoordenVerwijderen