zaterdag 31 maart 2012

Honger = eten = slapen

Dat is alles wat Suus op het ogenblik wil.Ze wil alleen maar eten,dat
is wel vrij normaal bij Suus maar nu bijna abnormaal alhoewel als je 6 puppen in de groei moet voeden, moet je zelf ook wel heel goed (en veel) eten natuurlijk.Dus krijgt Suus de porties verdeeld en wat meer vlees.
Maarja Tessa staat erbij en kijkt erna..ik wil ook..helaas jij krijgt
stukjes komkommer.. voor de lijn ;-).
Vanochtend heb ik de omvang van Suus haar buik gemeten en was 93cm,
Ze groeit lekker dus!De dagelijkse rondjes worden kleiner want ze wil
niet langer lopen,ze wil maar 1 ding ..naar huis, af en toe moet ze wel van mij hoor.Dus gaan we met Tessa maar fietsen dan ze krijgt zij ook voldoende
beweging want ik merk wel dat Tessa het tempo aanpast aan Suus hihi.
Nog 3 weken!

4 opmerkingen:

  1. dat wordt weer spannend. Leuk om het allemaal weer te volgen op de site. 3 weken gaan wel heel erg snel, kun je vergelijken met de vorige keer? Haar buikomvang, gedrag enz?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hé Suus, toppie dat je extra eten krijgt, dat mis ik dan weer. Dikke knuffel van je zus Yinka

    BeantwoordenVerwijderen
  3. spannende tijd hoor! en 3 weken zijn zo snel om; het begint allemaal al weer een beetje te kriebelen, we hopen dat het allemaal verder goed verloopt met Suus
    groetjes Theo en Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goh Suus, hebben we bijna dezelfde buikomvang (moet je nog even dooreten, hahaha)....

    Doe maar rustig aan hoor, lieverd. Je hebt heel wat mee te sjouwen.

    Dikke kusssssssssssssssss

    BeantwoordenVerwijderen