dinsdag 19 april 2011

Fotoshoot

Vorige week donderdag werd ik benaderd of ik een fotoshoot wilde doen met de puppen voor de kalenders
van Myrna, nou dat vond ik wel leuk dus
gingen we met de puppen op pad voor de fotoshoot, gelukkig had ik
hulp van Linda want met 4 puppen red je dat niet.
Een hele onderneming, de puppen waren bekaf ,die hebben de hele middag verder geslapen.
Ben heel benieuwd en binnenkort zullen we alvast wat foto's te zien krijgen.

Zondag hebben we Bär weggebracht, eerst een beetje onwennig alles bekeken, even naar
binnen dan weer naar buiten.De vogeltjes waren erg interessant, er was ook zoveel te zien voor hem.

Morgen  gaat Boss naar zijn nieuwe baasjes, we zullen hem missen ,Boss draait
al helemaal mee in het gezin,loopt binnen,buiten, ligt naast mijn stoel als ik in het kantoortje zit.
Weet precies waar het eten staat en vandaan komt,slaapt s'nachts bij Suus en Tessa in de gang of
slaapkamer, vind autorijden geen probleem.Wil de tuin in want het terras heeft hij wel gezien nu, is voor
de grasmaaier niet bang.Wel voor de poes die vond het niet leuk dat hij in zijn staart gebeten werd met gevolg
dat Boss een klap kreeg dus daar kijkt hij wel voor uit haha...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten