dinsdag 8 maart 2011

Ontwormen

Vandaag zijn de pups en mama Suus,Tessa en ook gelijk maar de poes Pukkie ontwormd.
Ik heb eerst de pups gewogen en daarna kregen ze de pasta..bahhhhh dat is iets anders dan de
lekkere melk, wat vonden ze dat vies maarja wel noodzakelijk en over 2 weken krijgen ze weer
die pasta.
Waar de pups eerst nog gemakkelijk op een rijtje konden liggen om te drinken wordt het nu
wat lastiger, wat een speknekken, en liggen ze soms dwars en over elkaar heen om te drinken.
Natuurlijk willen ze allemaal die ene tepel en is het soms dringen..
Vandaag wegen  de reutjes2425 gr, 2290 gr,2245 gr en het teefje 2085 gr ze doen het dus
super goed en nie te vergeten Suus ook!
Ze beginnen nu ook te reageren op elkaar,beetje spelen en bijten,grommen en blaffen.
Ook als ik bij de kist kom zie je dat ze reageren..ze ruiken je..zo leuk!!
We laten ze langzaam aan allerlei "normale geluiden"in huis wennen, zoals de radio, deuren dicht doen,
ik kom regelmatig langs de met de stofzuiger.We nemen ze zo af en toe voor heel eventjes  mee de kamer in,Suus komt dan kijken hè wat ga je doen met mijn kind.
Suus gaat overdag  bij pups om ze te voeden en schoonlikken en meer ook niet, maar s'nachts ligt ze er toch wel vaak bij de pups.Ik hoor de pups ook amper s'nachts, ze zijn zo tevreden en ontspannen... heerlijk

3 opmerkingen:

  1. leuk dat de pups zo vooruit gaan! en dat het goed met ze gaat! gr: nikita,mirjam en florian

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vandaag de puppy's gezien, gevoeld, geroken..... genoten!
    Wát een beauty's, wat zagen ze er goed uit en mamma Suus trouwens ook.
    Linda heeft veel, ongetwijfeld weer erg mooie, foto's gemaakt dus ik kan niet wachten tot die op de site staan
    Groetjes
    Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O jongens, ik had gehoopt om vandaag aan de foto's toe te komen, maar dat is helaas niet gelukt. Was heel erg druk met de websites van m'n kano en m'n berner kluppies. Ben nu dwarsaf. Maar morgen doe ik de puppenfoto's. Beloofd!

    BeantwoordenVerwijderen