zaterdag 29 januari 2011

Buikomvang

Je begint een behoorlijk buikje te krijgen.
Ohh wat groei je hard(voor mij gevoel dan) je buikomvang was vanochtend 90cm
en je hebt honger, honger en nog eens honger.De maaltijden verdeel ik nu wat meer over de dag en je krijgt natuurlijk wat extra's.
Vooral een gekookt eitje dat is helemaal super..
Je was al aanhankelijk maar nu nog meer, je wijkt niet van mij zijde en wil maar aangehaald worden.Als ik dan stop geef je een poot en kijkt zo zielig..ach toe nou vrouwtje.
Het drukke gedoe van spelen en rennen vindt je maar niks meer, je zoekt dan
steeds bescherming bij mij.Ik neem je dan ook niet meer mee naar Reeuwijk met al die honden, we lopen lekker hier in de buurt, of je loopt of ligt in de tuin.
Met Tessa ga ik extra uit want die vindt het een groot feest als ze kan rennen en spelen.
Ik kan zo genieten van het aanstaande moedertje met d'r dromige blik en de
groeiende buik.
Nog 3 weken...

2 opmerkingen:

  1. leuk lijkt me dat om voor zo'n aanstaand moedertje te mogen zorgen. Lekker rustig aandoen. Spannend, misschien een beetje jammer dat het allemaal zo snel gaat. Geniet er van. (jullie beiden!) gr. Janette Brem

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze groeit goed jullie knappe meissie, nog even je nieuwsgierigheid bedwingen Regientje, kus Yo

    BeantwoordenVerwijderen